skip to Main Content

 

Vacature: Commercieel Medewerker Binnendienst (32-40 uur) – Regio Delft

Bedrijfsoverzicht: Onze klant is een gespecialiseerd uitvoerend adviesbureau dat zich richt op risicobeheersing en het beheer en onderhoud voor het veilig functioneren van gebouw-gebonden installaties. Als compliance partner verzorgen zij systematische inventarisaties en risicoanalyses voor woning-, zorg-, en utiliteitsvastgoedportefeuilles. De hieruit voortkomende onderhoudswerkzaamheden en periodieke beheersmaatregelen voeren zij nauwgezet uit.

Functieomschrijving: Als commercieel medewerker binnendienst ben jij een onmisbare schakel in het commerciële proces van de verkoop van de dienstverlening bij onze opdrachtgevers. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van de juiste informatie, het opstellen van offertes, en het bewaken van strakke deadlines. Daarnaast coördineer je afspraken met zowel klanten als collega’s en ondersteun je de overdracht van projecten aan de operationele afdeling. Jij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes klopt en draagt zo bij aan het succes en de tevredenheid van de opdrachtgevers.

Belangrijkste taken:

  • Beheren van offertes, rapportages, en klantdocumentatie.
  • Proactief benaderen van koude en warme leads, en uitbrengen van offertes op basis van klantbehoefte (new business).
  • Onderhouden van bestaande klantrelaties en fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten.
  • Coördineren van afspraken met klanten en collega’s.
  • Telefonische opvolging geven aan offertes en administratief verwerken.
  • Signaleren van marktontwikkelingen en groeikansen.
  • Behalen van verkoopdoelstellingen in samenwerking met het sales team.

Jij:

  • Beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Hebt aantoonbare werkervaring in een commerciële binnendienstfunctie.
  • Bent commercieel ingesteld met overtuigingskracht.
  • Bent klantvriendelijk en klantgericht.
  • Beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Beheerst de Nederlandse taal goed, zowel in woord als geschrift.
  • Hebt ervaring met administratieve systemen zoals Word, Excel, PowerPoint, CRM, AFAS, en Power BI.

Aanbod:

  • Een fulltime functie van 40 uur, 32 uur is bespreekbaar.
  • Marktconform salaris van €2.800 – €3.800 bruto per maand o.b.v. 40 uur.
  • Gebruik van telefoon en laptop.
  • Mogelijkheden voor cursussen en/of opleidingen.
  • Uitdagende en afwisselende werkzaamheden binnen een jong en energiek team.
  • Divers klantenbestand.
  • Goede pensioenregeling (Onze klant is aangesloten bij de CAO Metaal en Techniek).
  • Vers fruit op het werk.
  • Een vaste werkplek op het hoofdkantoor in Delft.
  • Gezellige vrijdagmiddagborrel.

Heb je zin om te starten?

Back To Top